Την έντονη αντίδραση των χρηστών των social media, αλλά και της εταιρείας «EasyJet» έχει προκαλέσει η κυκλοφορία στο διαδίκτυο μίας φωτογραφίας όπου φαίνεται υπάλληλος του αεροδρομίου της Νίκαιας να γρονθοκοπεί έναν επιβάτη, ο οποίος κρατούσε ένα μωρό στην αγκαλιά του.
Σύμφωνα με την καταγγελία, η επίθεση έγινε ενόσω οι επιβάτες της «EasyJet» με προορισμό το Λουτον περίμεναν στο γαλλικό αεροδρόμιο, καθώς η πτήση τους παρουσίασε πολύωρη καθυστέρηση.
Η Anna McCrum έγραψε στο Twitter: «Το απόλυτο χάος – υπάλληλος γρονθοκόπησε επιβάτη στο πρόσωπο στο αεροδρόμιο της Νίκαιας, μετά από 12 ώρες αναμονής». Η Leo Gupta έγραψε ότι ο υπάλληλος επιτέθηκε στον επιβάτη, ενώ κρατούσε ένα μωρό στην αγκαλιά του, γιατί έκανε το «λάθος» να παραπονεθεί για την καθυστέρηση.
Την επίμαχη φωτογραφία τράβηξε η Arabella Arkwright και κυκλοφόρησε αστραπιαία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ίδια ανέφερε στο BBC ότι ο σύζυγός της απομάκρυνε τον υπάλληλο και τον ακινητοποίησε έως ότου φτάσει στο σημείο η αστυνομία. Τόσο το θύμα όσο και ο δράστης παρελήφθησαν από τους αστυνομικούς. Οι υπόλοιποι επιβάτες όμως απαίτησαν ο άνδρας και το παιδί του να επιβιβαστούν στην πτήση και όταν μπήκε τελικά μέσα στο αεροπλάνο όλοι τον χειροκρότησαν, περιέγραψε η Arkwright.
Σε δηλώσεις του, εκπρόσωπος της «easyJet» διαβεβαίωσε ότι ο δράστης δεν είναι υπάλληλος της αεροπορικής εταιρείας και ότι θα ζητήσει εξηγήσεις για το περιστατικό από τους υπευθύνους του αεροδρομίου της Νίκαιας. Παράλληλα, απολογήθηκε για την καθυστέρηση της πτήσης, που σύμφωνα με την ανακοίνωση οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα του αεροσκάφους.