Τα εισιτήρια σε τρένα, τραμ και λεωφορεία θα καταργηθούν από το 2020 στο Λουξεμβούργο.
Σε μία παγκόσμια πρωτιά προχωράει το Λουξεμβούργο αφού η κυβέρνησή του αποφάσισε να παρέχει δωρεάν όλες τις δημόσιες συγκοινωνίες του.
Τα εισιτήρια σε τρένα, τραμ και λεωφορεία θα καταργηθούν από το 2020, υπό φιλόδοξες κυβερνητικές προτάσεις.
Το σχέδιο είναι μέρος μιας νέας περιβαλλοντικής προσπάθειας της διοίκησης του πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου Χαβιέ Μπετέλ, του οποίου ο φιλελεύθερος ηγετικός συνασπισμός επικράτησε στις εκλογές τον Οκτώβριο.
Οι πολιτικές περιλαμβάνουν επίσης περαιτέρω επενδύσεις στις δημόσιες υπηρεσίες, καθιέρωση δύο νέων δημόσιων αργιών και νομιμοποίηση της χρήσης αναψυκτικών κάνναβης.
Η πρωτεύουσα της χώρας του Λουξεμβούργου, πάσχει από χρόνια συμφόρηση κυκλοφορίας παρά το γεγονός ότι φιλοξενεί μόλις 110.000 κατοίκους.
Περίπου 400.000 εργαζόμενοι μετακινούνται στην πόλη για να μεταβούν στην εργασία τους, ενώ 200.000 ακόμη διασχίζουν τα σύνορα Γαλλίας, Γερμανίας και Βελγίου κάθε μέρα.
Το σχέδιο ελεύθερων ναύλων είναι το τελευταίο βήμα για την ενθάρρυνση των πολιτών να χρησιμοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες.
Υπάρχει ήδη δωρεάν μεταφορά για άτομα κάτω των 20 ετών, ενώ οι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν να χρησιμοποιούν δωρεάν λεωφορεία μεταξύ των σχολείων και των σπιτιών τους.
Σε μία παγκόσμια πρωτιά προχωράει το Λουξεμβούργο αφού η κυβέρνησή του αποφάσισε να παρέχει δωρεάν όλες τις δημόσιες συγκοινωνίες του.
Τα εισιτήρια σε τρένα, τραμ και λεωφορεία θα καταργηθούν από το 2020, υπό φιλόδοξες κυβερνητικές προτάσεις.
Το σχέδιο είναι μέρος μιας νέας περιβαλλοντικής προσπάθειας της διοίκησης του πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου Χαβιέ Μπετέλ, του οποίου ο φιλελεύθερος ηγετικός συνασπισμός επικράτησε στις εκλογές τον Οκτώβριο.
Οι πολιτικές περιλαμβάνουν επίσης περαιτέρω επενδύσεις στις δημόσιες υπηρεσίες, καθιέρωση δύο νέων δημόσιων αργιών και νομιμοποίηση της χρήσης αναψυκτικών κάνναβης.
Η πρωτεύουσα της χώρας του Λουξεμβούργου, πάσχει από χρόνια συμφόρηση κυκλοφορίας παρά το γεγονός ότι φιλοξενεί μόλις 110.000 κατοίκους.
Περίπου 400.000 εργαζόμενοι μετακινούνται στην πόλη για να μεταβούν στην εργασία τους, ενώ 200.000 ακόμη διασχίζουν τα σύνορα Γαλλίας, Γερμανίας και Βελγίου κάθε μέρα.
Το σχέδιο ελεύθερων ναύλων είναι το τελευταίο βήμα για την ενθάρρυνση των πολιτών να χρησιμοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες.
Υπάρχει ήδη δωρεάν μεταφορά για άτομα κάτω των 20 ετών, ενώ οι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν να χρησιμοποιούν δωρεάν λεωφορεία μεταξύ των σχολείων και των σπιτιών τους.