Χάνει την «αποκλειστικότητα» των τριών γραμμών
Η Adidas έχασε χθες μια νομική μάχη για το σήμα κατατεθέν της, τις τρεις ρίγες.
Το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης έκρινε ότι το εμπορικό σήμα του αθλητικού κολοσσού δεν είναι αρκετά διακριτό για να αξίζει προστασία.
Οι τρεις παράλληλες γραμμές στα αθλητικά παπούτσια, τις τσάντες και τις μπλούζες της εταιρείας είναι «ένα συνηθισμένο σήμα», σύμφωνα με το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ.
Το δικαστήριο, το δεύτερο ανώτατο δικαστήριο της ΕΕ, επικύρωσε την απόφαση του Γραφείου Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) το 2016 να ακυρώσει την εγγραφή του εμπορικού σήματος της Adidas, μετά από την προσφυγή μιας βελγικής εταιρείας υποδημάτων.
«Η Adidas δεν έχει αποδείξει ότι το εμπορικό της σήμα έχει έναν «διακριτό χαρακτήρα» στις 28 χώρες του μπλοκ και ότι θα έπρεπε να τυγχάνει νομικής προστασίας», ανέφερε το δικαστήριο.
Η απόφαση αυτή είναι η τελευταία πράξη (μέχρι την επόμενη;) σε μια μακρά νομική μάχη μεταξύ της Adidas και της βελγικής Shoe Branding Europe, η οποία το 2009 κέρδισε τη μάχη για να χρησιμοποιεί σαν εμπορικό σήμα τις δύο παράλληλες ρίγες.
Έπειτα, η Adidas προσέφυγε κατά της συγκεκριμένης κίνησης, υποστηρίζοντας ότι το brand της εταιρείας προσομοιάζει το δικό της εμπορικό σήμα.