Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Nαι ρε εμείς δώσαμε τους διαλόγους του ΔΝΤ!!!


Βόμβα μεγατόνων από τον Θανάση Παπαχριστόπουλο. Ο βουλευτής των ΑΝΕΛ μιλώντας στην Βουλή αποκάλυψε ότι η κυβέρνηση έκανε τη διαρροή του διαλόγου Τόμσεν-Βελκουλέσκου για να «κάψει» το Ταμείο και να φανεί ο ρόλος του:

«Τι άλλο μπορούσε να κάνει η κυβέρνηση όταν έβγαλε στη φόρα τον διάλογο Τόμσεν –Βελκουλέσκου; Το παλεύει με νύχια και με δόντια το ΔΝΤ. Πως θα το έκαιγε διαφορετικά;» αναρωτήθηκε ο κ. Παπαχριστόπουλος από τη βήμα της Βουλής.

Νωρίτερα ο κ. Παπαχριστόπουλος είχε τονίσει ότι η κυβέρνηση διαπραγματεύεται σκληρά και δέχεται απίστευτες πιέσεις τόσο από την πλειοψηφία των δανειστών όσο και από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, κυρίως από τη ΝΔ το ΠΑΣΟΚ και το Ποτάμι.

Δεν εννοούσα αυτό που είπα.

«Θα παρακαλούσα αυτούς που πρωτόβγαλαν την είδηση να κάνουν τον κόπο να ακούσουν την ομιλία μου σήμερα», είπε ο κ. Παπαχριστόπουλος και δικαιολογήθηκε: «Εγώ δεν μπορώ να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας. Έχω τέσσερα ηχητικά (…)».

«Αποδίδω εγώ ότι η κυβέρνηση έκανε υποκλοπή; Εγώ εννοούσα ότι η κυβέρνηση αξιοποίησε τον διάλογο από τα Wikileaks, όχι ότι τον διέρρευσε. Έχει γίνει θέμα, με έχουν πάρει 300 τηλέφωνα. Αν είναι δυνατόν! Έχω πει ότι ο φουκαράς ο Ρουμπάτης πάει να γίνει ήρωας. Είναι κατάντια ότι η αντιπολίτευση διέρρεε από το πρωί μέχρι το βράδυ η κυβέρνηση έκανε την διαρροή», είπε μιλώντας στον Real Fm.

Αντίδραση από τη ΝΔ

Σε ανακοίνωσή της, η ΝΔ αναφέρει:

«Βουλευτής της κυβερνητικής πλειοψηφίας ομολογεί ότι η Kυβέρνηση “έβγαλε το διάλογο Τόμσεν – Βελκουλέσκου” και μάλιστα επικροτεί την ενέργεια.

Δηλαδή, ομολογεί και επικροτεί υποκλοπές.

Η εικόνα και η αξιοπιστία της χώρας διασύρονται από τους ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.

Ήρθε η ώρα να αναλάβει η Κυβέρνηση τις μεγάλες της ευθύνες.

“Γκρίζα” οδός διαφυγής δεν υπάρχει».