Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Συνελήφθη ο δολοφόνος της παιδοψυχιάτρου στη Λαμία!!!



Στα χέρια της αστυνομίας φαίνεται πως βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα ο νούμερο ένα ύποπτος για την δολοφονία της Λαμιώτισσας παιδοψυχιάτρου Θώμης Κουμπούρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άνδρας που προσήχθη φέρεται να διατηρούσε σχέσεις με τη γυναίκα.

Η σύλληψη του δράστη φέρεται να έγινε από τα δακτυλικά αποτυπώματα και DNA του δολοφόνου, που βρέθηκαν στο διαμέρισμα του θύματος και αναλύθηκαν στα Εγκληματολογικά Εργαστήρια.

Ο ύποπτος που συνελήφθη ανακρίνεται στην Ασφάλεια Λαμίας ενώ θεωρείτο από την αρχή ο βασικός ύποπτος για τον άγριο φόνο.

Όπως αναφέρεται, ο άνδρας εντοπίστηκε σε καλύβα στο Κρίκελλο της Ευρυτανίας. Μάλιστα όπως φγάινεται βρήκε καταφύγιο τη νύχτα σε κάποιο καλύβι στην περιοχή και το πρωί ξυλιασμένος βγήκε στην πλατεία του χωριού.

Η εμφάνισή του προκάλεσε υποψίες στους χωριανούς οι οποίοι τηλεφώνησαν στην αστυνομία Καρπενησίου. Οι αστυνομικοί από το Καρπενήσι τον προσήγαγαν και ενημέρωσαν τους συναδέλφους τους της ασφάλειας Λαμίας.

Τα ηλεκτρονικά ίχνη του άνδρα είχαν εντοπιστεί νωρίτερα καθώς είχε αναρτήσει στο facebook ένα κείμενο το οποίο περιγράφει τι έγινε.

Επισημαίνει πως είχε άριστες σχέσεις με την 45χρονη και το βράδυ της Τετάρτης επικοινώνησε μαζί της και την ρώτησε αν μπορεί να κοιμηθεί στο σπίτι της.

Πάντα σύμφωνα με τον ίδιο η Θώμη του απάντησε θετικά αν και του είπε πως έχει πυρετό.

Πήγε στο σπίτι και αφού συζήτησαν, χρειάστηκε να κατέβει στο αυτοκίνητό του.

Πήρε τα κλειδιά από τη Θώμη, κατέβηκε στο αυτοκίνητο, ωστόσο, όπως συνεχίζει, κάποιος τον χτύπησε με βαρύ αντικείμενο και έχασε τις αισθήσεις του.

Όταν συνήλθε, βρισκόταν στο αυτοκίνητό του γυμνός, με τρομερό πονοκέφαλο και με σκασμένο λάστιχο στο αυτοκίνητο του. Στη συνέχεια ντύθηκε, άλλαξε το λάστιχο και άρχισε να οδηγεί χωρίς να ξέρει προς τα πού.

Έφτασε σε ένα μοναστήρι, εκεί κοιμήθηκε πολλές ώρες και στη συνέχεια μοναχοί τον έδιωξαν.

Ο 39χρονος ανέβασε και βιντεάκι στο Facebook, στις 9:30΄ που ακούγεται να λέει: «Δεν ξέρω τι έχει γίνει... Μου την έχουν στήσει αυτοί οι βρομιάρηδες, όπως τη στήνουνε σε όλους... Είναι παντού, είναι στα γραφεία μας. Παντού έχουνε κάνει ζημιά, προσπάθησαν να μου κλείσουν το στόμα, να με κατεβάσουν από Πρόεδρο...»

Σε άλλη ανάρτησή του λίγο αργότερα γράφει: «Προσπάθησαν οι βρωμιαρηδες να μου κλείσουν το στόμα ξέραν ότι θα τους αποκαλύψω παρακολουθούσαν το κινητό μου μου στεισαν ΜΕΓΆΛΗ πλεκτάνη κ ακόμη δεν ξέρω τι έχει γίνει 2 μέρες μέσα στο χιόνι- 15 έχω κρυοπαγηματα παντού περπάτησα χιλιόμετρα μέσα στο χιόνι βρήκα ένα χωριό εδώ έχει ίντερνετ κ σας μιλάω αδέλφια μου βγάλτε τα όλα στον αέρα είναι μεγάλη προδοσία Κ ξέραμε ότι από εμένα θα το βρούνε όπως κ Ο Λαμπράκης ΈΤΣΙ κ αυτοί μου ρίξανε πρώτον την σφαίρα αλλά τους νίκησα κ πάλι πολεμιστής από ΑΤΣΆΛΙ...»