Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

Pε γαϊδούρι, ψεύτη, Θρασύδειλε, απατεώνα, φέρε εδώ τα ραβασάκια!!!







Σφοδρή αντιπαράθεση ξέσπασε μεταξύ του αντιπροέδρου της ΝΔ και του αναπληρωτή Υγείας, Παύλο Πολάκη, κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην Ολομέλεια της Βουλής για το έκτακτο επίδομα στους συνταξιούχους.

Οι δύο πολιτικοί αντάλλαξαν βαριές κουβέντες, με τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας να δηλώνει ότι προσφεύγει στη Δικαιοσύνη, προκειμένου να αρθεί η ασυλία του κυβερνητικού στελέχους.

«Εγώ κοιμάμαι πολύ ήσυχος τα βράδια, γιατί εμένα δεν με βαστά κανένας. Εσένα σε βαστούν και στο ΚΕΕΛΠΝΟ, και τα ραβασάκια που έστελνες και εσύ και η γυναίκα σου για το ποιον να διορίσουν σε βαστούν» είπε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας προκαλώντας την οργή του αντιπροέδρου της ΝΔ.

«Καταρχάς θα φέρεις εδώ τα ραβασάκια τα δικά μου και της γυναίκας μου. Εγώ θα κάνω μήνυση για να αρθεί η ασυλία σας και να τα φέρετε στο δικαστήριο. Δεν θα κρύβεσαι ρε γαϊδούρι πίσω από την ασυλία όμως το κατάλαβες; Το κατάλαβες ψεύτη; Θρασύδειλε απατεώνα», απάντησε ο Αδ. Γεωργιάδης και πρόσθεσε:

«Νομίζει ότι μπορεί να ασχημονεί και να κρύβεται στο μουστάκι, από εμένα όμως δεν κρύβεσαι, Πολάκη».

Στην κόντρα παρενέβη και ο πρώην υπουργός της ΝΔ, Μάριος Σαλμάς, ο οποίος απευθυνόμενος στον Παύλο Πολάκη είπε:

«Θα σε κλείσω φυλακή, εάν δεν κρυφτείς πίσω από τη βουλευτική ασυλία σου».