Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Yπεύθυνος ο Μεϊμαράκης αν πειραχτεί έστω μια τρίχα από τα μαλλιά μου!!!



Την στιγμή που η Ευρώπη... καίγεται με το θέμα των μεταναστών, αναζητώντας λύσεις για την αντιμετώπιση του, με πολλές χώρες να κλείνουν τα σύνορα τους και τα νησιά του Αιγαίου να παραμένουν σε απόγνωση, μαζί με πολλούς από τους πρόσφυγες που καταφτάνουν σε αυτά, η κυρία Χριστοδουλοπούλου αναζητά ηθικούς αυτουργούς σε περίπτωση που πειραχτεί έστω μία τρίχα από τα μαλλιά της!

Μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega η πρώην αναπληρώτρια υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής εξέφρασε την ενόχληση της που ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας την αποκαλεί… κυρία Τασία, υποδεικνύοντας τον ως υπεύθυνο στοχοποίησης και απαξίωσης της.

«Η ΝΔ δεν έχει καμία πρόταση για το μεταναστευτικό-προσφυγικό. Τη διευκολύνει να προσωποποιεί την κριτική στο πρόσωπο μου, καταφεύγοντας σε μια ανεύθυνη και επικίνδυνη πολιτική», είπε η κυρία Χριστοδουλοπούλου, προτού αφήσει να εννοηθεί ότι κινδυνεύει η σωματική ακεραιότητα της.

«Το να στοχοποιείς πολιτικά έναν άνθρωπο είναι τουλάχιστον όχι απλά απρέπεια, είναι επικίνδυνο και τον καθιστώ υπεύθυνο …αν πάθει κάτι έστω, μια τρίχα από τα μαλλιά μου, οτιδήποτε και να μου συμβεί, τον καθιστώ υπεύθυνο»!

Και πρόσθεσε ότι «ο κύριος Μεϊμαράκης θέλει να κάνει την μαγκιά του, η οποία δεν είναι καθόλου μαγκιά, είναι ο γνωστός ρατσισμός και ο δεξιός συντηρητισμός. Αυτό δεν είναι χιούμορ, έχω ανεχτεί πολλά, αλλά χιούμορ δεν είναι».

Δικηγόρος κατ’ όνομα

Η κυρία Χριστοδουλοπούλου αναφέρθηκε και στην επαγγελματική ιδιότητα του κ. Μεϊμαράκη, σχολιάζοντας τα λεγόμενα του στο ντιμπέιτ με τον Αλέξη Τσίπρα, σύμφωνα με τα οποία εξάσκησε επί σειρά ετών το επάγγελμα του δικηγόρου.

«Ψεύδεται όταν λέει κάτι τέτοιο, εγώ είμαι μάχιμη δικηγόρος και ξέρω πολύ καλά ότι ο κ. Μεϊμαράκης δεν έχει παραστεί ποτέ σε αίθουσα. Εγώ, όπως ξέρετε, είμαι και συνδικαλίστρια και σας λέω ότι εμφανιζόταν, μόνο στις εκλογές, με την κουστωδία του για να ψηφίσει τον εκάστοτε δεξιό υποψήφιο».