Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Στον Παναθηναϊκό ο Μπαλοτέλι...

«Θέλει Παναθηναϊκό ο Μπαλοτέλι»


Η πρώην σύντροφος του Μάριο Μπαλοτέλι, Μπέτυ Κουράκου, αποκάλυψε πως ο νεαρός επιθετικός της Μάντσεστερ Σίτι θέλει μια μέρα να παίξει στον Παναθηναϊκό.

Η Ελληνίδα μίλησε στο Present Days για τον παρ’ ολίγον γάμο της με τον διεθνή αλλά και το Tριφύλλι: «Μου είχε πει ότι θα έρθει για τον Παναθηναϊκό, στο τέλος της καριέρας του. Ήταν τότε που είχε χάσει η Ίντερ από τον Παναθηναϊκό και του είχε μείνει… Αλλά εγώ του έλεγα στον Ολυμπιακό να ’ρθεις, στους πρωταθλητές!».

Η Μπέτυ Κουράκου μίλησε και για τον Ζοσέ Μουρίνιο: «Εχω γνωρίσει τον Ζοσέ Μουρίνιο σε προπόνηση της Ίντερ. Νομίζω ότι το παίζει λίγο όμορφος και… ιστορία. Είναι ωραίος, πάντως. Έκανε… πλάκα στον Μπαλοτέλι. Και μου έλεγε… τόσο ωραία κοπέλα, τι του βρήκες».





Άγνωστες πτυχές και προτιμήσεις του Μάριο Μπαλοτέλι, του Ιταλού ποδοσφαιριστή που έβγαλε την Γερμανία από το Euro, αποκάλυψε η Ελληνίδα πρώην αγαπημένη του, Μπέττυ Κουράκου!

«Είναι πολύ καλό παιδί, τα media τον έχουν αδικήσει. Ευχάριστος, τσαμπουκάς, άνθρωπος με θετική ενέργεια και ωραίος τρελός», είπε η σέξι μελαχρινή σε συνέντευξή της, προσθέτοντας πως ο Μπαλοτέλι λατρεύει ταταξίδια, την μουσική, την μόδα και τα ρούχα!

Μάλιστα, η Μπέττυ δεν διστάζει να χαρακτηρίσει τον πρώην της πιο «in» από τον Σισέ, αλλά και καλύτερο παίκτη…

Όσο για τις ποδοσφαιρικές του αγάπες;
«Θεωρεί καλύτερο παίκτη του κόσμου τον Μέσι και εκτιμά τον Ρονάλντο, αν και δεν του αρέσει η συμπεριφορά του μέσα στο γήπεδο. Και ασφαλώς από την Ελλάδα υποστηρίζει τον Παναθηναϊκό. Δεν ξέρω πως, μάλλον από το Champions League. Και πάντα του έκανα πλάκα, γιατί εγώ είμαι Ολυμπιακάρα!», καταλήγει η πρώην του Ιταλού επιθετικού!