Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

O Γεωργιάδης υποσχέθηκε για τους δύο επόμενους μήνες να μην ξαναμιλήσει δημόσια!!!

Άδωνις Γεωργιάδης: Ήμουν απαράδεκτος, ζητώ δημοσίως συγγνώμη από τον Σαμαρά.

Την ανάγκη να ζητήσει δημοσίως συγγνώμη από τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά τονίζει ο τέως υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.

Η αυτοκριτική του είναι σκληρή και πρωτόγνωρη για τα ελληνικά πολιτικά πράγματα: «Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον πρωθυπουργό. Η πρώτη μου αντίδραση στην απομάκρυνσή μου από το υπουργείο Υγείας ήταν εκ μέρους μου ένας άθλιος χειρισμός. Επέδειξα απαράδεκτη συμπεριφορά, που αδικεί πάρα πολύ τον εαυτό μου. Έχω μετανιώσει όσο δεν φαντάζεστε και θέλω να του ζητήσω και δημοσίως συγγνώμη».

Αυτό τονίζει μιλώντας στην Καθημερινή της Κυριακής ο κ., Γεωργιάδης και υποσχέθηκε για τους δύο επόμενους μήνες να μην ξαναμιλήσει δημόσια.

«Αισθάνομαι διπλά άσχημα, διότι ο Σαμαράς εμένα με ευεργέτησε κι εγώ αντέδρασα λες και δεν είναι αναφαίρετο δικαίωμα του πρωθυπουργού να αλλάζει τους υπουργούς του», τόνισε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας. Και διέψευσε ακόμη μια φορά το δημοσίευμα που τον έφερε να θέτει όρους στον πρωθυπουργό για να αναλάβει τη θέση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του κόμματος.