Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

Η Όλγα Ψωμιάδη κατηγόρησε τον πατέρα της Παύλο Ψωμιάδη.





Ανάμεικτα συναισθήματα επικράτησαν στην αίθουσα του δικαστηρίου κατά την διάρκεια της απολογίας του Παύλου Ψωμιάδη, Όλγας. Η κόρη κατηγόρησε τον πατέρα της για την υπόθεση της ΑΣΠΙΣ και εξομολογήθηκε άγνωστες καταστάσεις που συνέβησαν στην ζωή της.

Την κατάθεση εξομολόγηση δημοσίευσε το protothema.gr, και η Όλγα Ψωμιάδη ξεκαθάρισε πως δεν ήξερε τι έκανε ο πατέρας της, διευκρίνισε πως του είχε απόλυτη εμπιστοσύνη και γι αυτό τον λόγο δεν υποψιάστηκε ούτε έψαξε ποτέ, τίποτα:

«Δεν γνώριζα τις ενέργειες του πατέρα μου. Χρησιμοποιούσε την Capital σαν να είναι ο εαυτός του. Δηλαδή η Capital και ο πατέρας μου ήταν μία τσέπη. Ο πατέρας μου επένδυε επί σειρά ετών σε ακίνητα. Από τότε που ήμουν μικρή τον θυμάμαι να είναι δραστήριος και να κάνει επενδύσεις.

Ο πατέρας μου είχε συνεχή και ανοδική πορεία. Διέθετε χρήματα. Συνεπώς, δεν θεωρώ ότι είχε σκοπό να πάρει τα χρήματα του κόσμου. Του είχα απεριόριστη εμπιστοσύνη. Γι αυτό υπέγραφα ό,τι μου έλεγε. Δηλαδή, δεν θα εμπιστευόμουν τον πατέρα μου; Δηλαδή, έπρεπε να σκεφτώ ότι από το 2004 κ έπειτα ο πατέρας μου που είχε πάντα λεφτά, ξαφνικά αυτά που εμφάνιζε δεν ήταν δικά του; Όχι, αυτό δεν μπορούσα να το φανταστώ.

Διοικητικά συμβούλια δεν κάναμε ποτέ. Ο πατέρας μου υπέγραφε και έπαιρνε αποφάσεις. Ξέρετε, κύριε πρόεδρε, ο πατέρας μου είναι ένας αυταρχικός άνθρωπος. Γινόταν ό,τι έλεγε και αποφάσιζε εκείνος. Βέβαια, του είχα εμπιστοσύνη. Ακόμα και τη φορολογική μου δήλωση, άνθρωποι του πατέρα μου την έκαναν. Δεν έκανα έλεγχο ποτέ».

Κατά την διάρκεια της απολογίας της Όλγας, ο Παύλος Ψωμιάδης ζήτησε να βγει για δεύτερη φορά από την αίθουσα. Βλέποντας τον φορτισμένο, ο δικαστής τον ρώτησε αν ήθελε να διακόψει την δίκη: «Κύριε κατηγορούμενε, παρατήρησα ότι όση ώρα απολογείται η κόρη σας δεν αισθάνεστε καλά. Εάν θέλετε να διακόψουμε θα το σεβαστούμε γιατί και εμείς οι δικαστές είμαστε άνθρωποι». Ο Παύλος Ψωμιάδης είπε όχι και απευθυνόμενος στον πρόεδρο του δικαστηρίου συμπλήρωσε: «Εάν χρειαστεί να διακόψουμε θα σας το ζητήσω».

Σε ερώτηση του προέδρου για το τι θα έλεγε σήμερα στον πατέρα της, η Όλγα Ψωμιάδη απάντησε: «Θεωρώ ότι ο πατέρας μου θα έπρεπε να είναι διπλά προσεκτικός. Τον αγαπάω, αναγνωρίζω όλα όσα έχει κάνει για μένα όμως νιώθω μια πικρία γιατί δεν μας προστάτευσε. Ως επιχειρηματίας ας πάρει όσα ρίσκα θέλει. Εμάς όμως όφειλε να μας προστατεύσει. Η μάνα μου δεν έπρεπε στα 63 της χρόνια να σέρνεται στις φυλακές».

«Σήμερα είναι προφανές τι έπρεπε να κάνουμε τότε η μητέρα μου και εγώ. Η μητέρα μου δεν γνωρίζει από αυτές τις δουλειές. Είχε εμπιστοσύνη στον πατέρα μου, όπως κι εγώ άλλωστε. Σήμερα κύριε πρόεδρε δεν θα υπέγραφα και δεν θα εμπιστευόμουν ούτε τον εαυτό μου! Βεβαίως, χρωστάει λεφτά ο πατέρας μου στον κόσμο. Και για αυτό δεν αισθάνομαι καλά. Δεν φανταζόμουν πότε ότι θα κατηγορηθώ για κάτι τέτοιο», είπε η Όλγα Ψωμιάδη και συνέχισε την εξομολόγησή της ενώπιον του Δικαστηρίου:

«Το 2009 ήμουν έγκυος. Το παιδί χάθηκε λόγω της ταραχής που πέρασα. Και στη συνέχεια χώρισα. Η πίεση ήταν τρομακτική. Κανένας δεν ήθελε να συνδέσει το όνομά του με την οικογένεια μας. Δεν λέω ότι χώρισα μόνο για αυτό, αλλά όλα αυτά που συνέβησαν τότε, επηρέασαν δραματικά και το γάμο μου με αποτέλεσμα να χωρίσω».

Την Παρασκευή ήταν η πρώτη φορά που δεν μπόρεσε η Όλγα Ψωμιάδη να συγκρατήσει τα δάκρυα της ενώπιον του δικαστηρίου: «Δεν συνηθίζω να δακρύζω ή να εκφράζω τα αισθήματα μου μπροστά σε κόσμο. Συνήθως είμαι ατάραχη. Τι να πω; Καταλαβαίνετε...».