Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Μ. Χριστοδουλόπουλος: «Μόνο οι μορφωμένοι πάνε Βρυξέλλες;»


 
 
Για την υποψηφιότητά του στις ευρωεκλογές, για την πόλη των Βρυξελλών, για τις θέσεις του Βύρωνα Πολύδωρα και για το «παράπονό του για τη ΝΔ, μίλησε σήμερα ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος, υποψήφιος ευρωβουλευτής με το κόμμα Ένωση για την Πατρίδα και τον Λαό.

«Καθένας είναι σε ένα κόμμα από τη γέννησή του, αλλά εμείς οι καλλιτέχνες δεν ψηφίζουμε μνημόνιο, διότι νομίζω ό,τι και εσείς βλέπετε τι γίνεται τώρα… Να μας νοικοκυρέψουν ήρθαν οι Ευρωπαίοι, αλλά εμένα με κατέστρεψαν, αδελφέ μου: 95% κάτω είναι η δουλειά μου… Μπορεί να είμαι και λάθος σε αυτό, αλλά αυτό πιστεύω» είπε ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα.

Στην ερώτηση αν θα πάει στις Βρυξέλλες ο Μάκης Χριστοδολόπουλος απάντησε: «Γιατί να μην πάω; Φυσικά θα πάω. Εκτός αν πάνε μόνον οι μορφωμένοι… Το συμβόλαιό μου γράφει ότι αν φύγω, θα σταματήσω τη δουλειά μου την επόμενη ώρα».

Για τις θέσεις Πολύδωρα για το ευρώ ο δημοφιλής τραγουδιστής παραδέχτηκε ότι δεν τις πολυγνωρίζει και είπε ότι απλά θέλει αν βοηθήσει: «Μπορεί να έχετε δίκιο. Αλλά εγώ ειλικρινά τώρα το μαθαίνω αυτό. Πήγα με ένα σκοπό: να βοηθήσω. Τι θα κάνει το ευρώ ή ο καθένας, δεν με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει να κάνω πέντε πράγματα και νομίζω ότι ξέρετε πως μπορώ να βοηθήσω και έχω βοηθήσει, αδελφέ μου, και το ξέρετε. Θέλω να βοηθήσω κάποια πράγματα που βλέπω με τα μάτια μου αυτές τις μέρες. Αν μπορώ να βοηθήσω, θα βοηθήσω. Αν δεν μπορώ, θα παραιτηθώ την άλλη ώρα. Έχεις το λόγο μου, που σου λέω»

Για το αν δέχθηκε οχλήσεις από άλλα κόμματα και τη ΝΔ, απάντησε:

«Κανένας. Αν μας ακούνε, να βγει ένας και να πει ότι φώναξαν το Μάκη και δεν πήγε. Μπορούσα να το συζητήσω (με τη Ν.Δ.), αλλά δεν ξέρω. Αν μου έδιναν τα πράγματα που ήθελα, δεν είχα λόγο να μην πάω. Τι θα ήθελα; Να μου δώσουν αυτά που μου έδωσε ο Πολύδωρας, τίποτε άλλο».