Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Παρακολουθήσαμε την παράσταση "Η σπουδαιότης του να λέγεσαι Έρνεστ" και σας τη σχολιάζουμε

Παρακολουθήσαμε δύο φορές την παράσταση "Η σπουδαιότης του να λέγεσαι Έρνεστ" του Όσκαρ Ουάιλντ από το Θίασο ΘΕΣΠΙΣ, διότι θέλαμε να βεβαιωθούμε και να είμαστε όσο πιο αντικειμενικοί γίνεται με την κριτική μας.



Για άλλη μια φορά η Άντα Σωτηροπούλου μας κατέπληξε με τα σκηνικά της τα οποία όμως δεν μπόρεσαν να χρωματίσουν και να τονίσουν την παράσταση και ειδικά το πρώτο μέρος της.

Οι ηθοποιοί ήταν χωρίς ενέργεια, άτονοι και η παρουσία της πληθωρικής Βαρβάρας Κάζιρα παρ' όλο το ατύχημά της (καπέλο - περούκα) δεν μπόρεσε να βοηθήσει τους δύο πρωταγωνιστές.

Ο σκηνοθέτης Αριστείδης Λαυρέντζος ήταν συνεπαρμένος από την ηθοποιία των συνεργατών του που ξεχνούσε να περνάει τους υπότιτλους (αγγλικά - γαλλικά) τους οποίους χειριζόταν ο ίδιος.

Αφού υπήρχαν αληθινά εδέσματα τα οποία κατανάλωνε ο Κωστής Γεραρής, γιατί δεν προβλήθηκε να έχουν τα αληθινά αυθεντικά και τόσο διάσημα σε όλους μας "Cucumber finger toasts";

Δροσερή η παρουσία της μικρής (18χρονης) Αδριάνας Ασημακοπούλου. Καλός και ο παπάς Βασίλης Μάγνης.