Έκθεση του Κρεμλίνου περιπλέκει ακόμη περισσότερο το μυστήριο με το εξαφανισμένο Μπόνγκ καθώς κάνει λόγο για «ύποπτο φορτίο» που κουβαλούσε το αεροπλάνο και για εκτροπή του από τις ΗΠΑ!
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, η έκθεση αναφέρει ότι οι Αμερικανοί συνέλαβαν και εξέτρεψαν το αεροσκάφος των Μαλαισιανών Αερογραμμών σε απόρρητη βάση στην ατόλη Ντιέγκο Γκαρσία του Ειρηνικού.
Σύμφωνα με την έκθεση η πτήση 370 ήταν υπό επιτήρηση, λόγω αυτού ακριβώς του ύποπτου φορτίου που είχε εν πρώτοις εντοπιστεί στις Σεϋχέλλες και είχε φορτωθεί στο υπό αμερικανική σημαία πλοίο-κοντέινερ MV Maersk Alabama MV.
Δυο φρουροί νεκροί...
Η ρωσική έκθεση αναφέρει ότι αυτό το φορτίο συνοδεύτηκε κατά τη μεταφορά του με το πλοίο με προορισμό το αεροπλάνο από δύο άριστα εκπαιδευμένους SEALS του αμερικανικού ναυτικού.
Αυτό οι δύο Navy Seals βρέθηκαν κατά την έκθεση, νεκροί ανάμεσα στα κοντέινερ, μια ημέρα μετά τον ελλιμενισμό του πλοίου στις Σεϋχέλλες.
Υποστηρίζεται επίσης ότι το ύποπτο φορτίο θα φορτωνόταν στο αεροπλάνο που εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου. Μάλιστα οι Ρώσοι είχαν ειδοποιήσει τους Κινέζους οι οποίοι είχαν διαβεβαιώσει ότι θα λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για να μάθουν το περιεχόμενο αυτού του φορτίου.
Σύμφωνα με την έκθεση του Κρεμλίνου, το ναυτικό των ΗΠΑ μπορούσε να εκτρέψει από απόσταση το αεροσκάφος προς τη βάση στο Ντιέγκο Γκαρσία με ηλεκτρονική διασύνδεση που επιτρέπει τον έλεγχο, όπως γίνεται σε κάθε αεροσκάφος τύπου Drone.
Για να στηρίξει αυτά που θεωρεί ως στοιχεία και αποδείξεις η έκθεση αναφέρει ότι αν τα πράγματα ήταν «αθώα», τότε οι Αμερικανοί θα είχαν δώσει δορυφορικές εικόνες από την περιοχή του Ινδικού και της Νότιας Θάλασσας στην Κίνα, καθώς καλύπτουν αυτή την περιοχή μέσω του Ντιέγκο Γκαρσία. Όμως, κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει.
Η πατέντα...
Στο δημοσίευμα «παίζουν» και σενάρια βιομηχανικής κατασκοπείας, καθώς σύμφωνα με αυτό, 4 Κινέζοι επιβάτες της εξαφανισμένης πτήσης ήταν κάτοχοι μιας πατέντας που εγκρίθηκε την 4η ημέρα από την εξαφάνιση του αεροπλάνου. Σύμφωνα με τους ιδρυτικούς όρους της πατέντας, αν ένας από τους κατόχους της πεθάνει, το ποσοστό της μοιράζεται στους υπόλοιπους και σε περίπτωση που πεθάνουν και οι 4, τότε περνάει στην εταιρεία Freescale, ιδιοκτήτης της οποίας είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Ντέιβιντ Ρότσιλντ.