Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

ΠΩΛΗΣΗ ΛΑΜΠΑΔΩΝ

Σας πρωθούμε το μήνυμα που λάβαμε από μία φίλη και που ίσως σας φανεί χρήσιμο.


Καλησπέρα
Λαμβάνω την πρωτοβουλία να σας γράψω εν όψει του Πάσχα.
Έτσι σας ενημερώνω ότι έχω φέρει από την Ελλάδα λαμπάδες που διακοσμεί και ζωγραφίζει μια φίλη μου καλλιτέχνης.
Τις έχω διαθέσιμες και οι τιμές είναι λογικές.
Στη φάση αυτή έχουμε ετοιμάσει παιδικές (αγόρι-κορίτσι) και για ενήλικες (γυναικείες). Στο επισυναπτόμενο αρχείο, θα έχετε τη δυνατότητα να πάρετε μια γεύση, όμως από κοντά είναι ακόμα καλύτερες!
Όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να επικοινωνεί μαζί μου. Η πώληση θα γίνεται στο σπίτι μου και σε ώρες πέραν των ωραρίων γραφείου (και σαβατοκύριακα). Η διεύθυνση είναι:

Av de Mai 210
B-1200 BRUXELLES

Λόγω των σχολικών διακοπών, η τελευταία πώληση για τη σεζόν θα πραγματοποιηθεί στις 5/4 . Πέραν της ημερομηνίας αυτής, η αποστολή των ειδών θα πρέπει να γίνει ταχυδρομικά.
Ελπίζω να έχουμε την ευκαιρία να βρεθούμε με την ευκαιρία αυτή.
Φιλικά
Παμέλα

Paméla FAKOU
210 avenue de Mai
1200 BRUXELLES
tél/0032 474 91 25 93