Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Το τραγικό ατύχημα στο Limburg αφετηρία να αλλάξουν οι κανόνες απόκτησης διπλώματος οδήγησης

Μετά το τραγικό τροχαίο ατύχημα το περασμένο Σαββατοκύριακο, κατά το οποίο σκοτώθηκαν 7 νέοι μεταξύ 15 και 23 ετών, οι εμπειρογνώμονες προτείνουν αλλαγές στις παρούσες διαδικασίες για την απόκτηση άδειας οδήγησης. Στο πλαίσιο της 6ης κρατικής μεταρρύθμισης που βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας, τα μαθήματα οδήγησης θα γίνουν αρμοδιότητα των περιφερειών.

Το ατύχημα στον αυτοκινητόδρομο E314 στο Limburg άφησε πίσω του 7 νέους ανθρώπους νεκρούς. Θυμίζουμε ότι στις 2 τα ξημερώματα του Σαββάτου, αυτοκίνητο BMW που κινούταν με μεγάλη ταχύτητα προσέκρουσε σε φορτηγό όταν ο νεαρός οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματος. Από την πρόσκρουση ξέσπασε φωτιά που απανθράκωσε και τους 7 ανθρώπους που επέβαιναν στα δύο οχήματα Η φωτιά έκανε πολύ δύσκολο το έργο αναγνώρισης των πτωμάτων και των αυτοκινήτων. Ο νεαρός οδηγός είχε προσωρινή άδεια οδήγησης.
 


Οι ειδικοί πιέζουν για αυστηρότερες διαδικασίες για την απόκτηση άδειας οδήγησης. Εμφανίζεται μια ευκαιρία τώρα, με τη νέα κρατική μεταρρύθμιση.

Οι ειδικοί θέλουν να υποχρεώσουν τους μαθητές να περάσουν 8 έως 24 ώρες σε μια επαγγελματική σχολή οδήγησης. Προς το παρόν, μία ώρα μαθήματος οδήγησης σε αναγνωρισμένη σχολή οδήγησης κοστίζει 60 ευρώ. Η De Morgen καταλήγει στο συμπέρασμα ότι για να πάρει κάποιος άδεια, θα πρέπει να ξοδέψει μεταξύ 480 € και 1440 € τουλάχιστον .

Μόνο μετά την ολοκλήρωση ωρών στο δρόμο με την καθοδήγηση ενός επαγγελματία εκπαιδευτή οδήγησης, θα μπορούν οι μαθητές να συνεχίσουν την εκπαίδευση, με τον προσωπικό τους εκπαιδευτή (συνήθως ένα μέλος της οικογένειας ή ένα φίλο που έχει αρκετή εμπειρία). Ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, αυτοί οι προσωπικοί εκπαιδευτές θα πρέπει επίσης να ακολουθούν ένα είδος εκπαίδευσης που θα τους προετοιμάσει για το έργο αυτό. Αυτό θα βεβαιώσει ότι είναι ενημερωμένοι με τις τελευταίες τους κανόνες κυκλοφορίας και ότι δε θα μεταφέρουν διάφορες "κακές συνήθειες".

Τόσο ο προσωπικός εκπαιδευτής όσο και ο επίδοξος οδηγός θα πρέπει να τηρούν αρχείο των εμπειριών τους και τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει . Αυτός ο αριθμός πρέπει να κυμαίνεται ανάμεσα στα 1.500 και 3.000 χιλιόμετρα.

"Το συμπέρασμα είναι ότι ο υποψήφιος οδηγός θα πάρει μερικές βασικές τεχνικές από έναν επαγγελματία σε μια σχολή οδήγησης, προκειμένου να συνεχίσει με έναν έμπειρο προσωπικό προπονητή ο οποίος έχει επίσης κάνει ορισμένες δεσμεύσεις. Θα πρέπει να ακολουθήσουν και οι ίδιοι μια πορεία και θα υπάρξει αξιολόγηση της εκπαίδευσης με τον πρώτο επαγγελματία εκπαιδευτή, προκειμένου να έχουμε τη δυνατότητα να αλλάξουμε τα πράγματα που θα μπορούσαν να πηγαίνουν στραβά", εξηγεί ο Maarten Matienko του Φλαμανδικού Οργανισμού Αυτοκίνησης VAB.